Längtar efter sommaren


Jag är sugen på sommar, var på indiska idag och köpte hela 3 blommiga saker (en topp, en sjal och ett par örhängen). 
Ska kanske inte ha alla på mig samtidigt, (eller?). 

Igår fick jag lite plantor av min snälla granne som har lite bättre hand om växter än vad jag har, och därav fick jag för mig att planera upp balkongen (de måste ju vara någonstans de där växterna). Förra året målade vi balkongräcket, la ett trägolv och skaffade oss varsinn fotölj i vit och orange plast (ikeaikea). Det finns även en liten matta från indiska i svartvitt där. Det som saknas är ju piffet, kanske fixar vi det i år. Jag är jättesugen på de här blomhinkarna som man kan hänga över balkongräcket, men vet inte om de går att köpa någonstans utanför stockholm. De finns att köpa på "Adesso".


Annat fint kanske....?



Billiga krukor? Ikea-papperskorg 19 spänn.

Fast fotöljer har vi ju, men den här såg ju så mysig ut.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag glömde nästan att blogga! Häftiga "blomhinkar", förstår att du har vilda cravings! ;)

2009-04-18 @ 22:30:14
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0