Ett arbetsryck.

Helt plötsligt fick jag världens energi och ville bara jobba jobba jobba
i verkstaden, ganska skönt att få jobba med lite enklare smycken efter
den här intensiva perioden. Det blev en födelsedagspresent (Darth) till
Wilhelm, En liten organism som jag ska byta mot en annat smycke
med klasskompis. Kom mig till och med för att göra lite pynt till mig
själv, en liten kanin (ja, hej hej Karin!! ;), en liten ekorre och en ganska
stor diamant som har varit pågående ganska länge men inte slutförd.

Kommentarer
Postat av: B-M

Oh, W. kommer att bli hel-lycklig.

2010-04-06 @ 14:51:27
Postat av: Anna

Ja, hoppas bara att han inte läser min blogg!

2010-04-06 @ 19:44:50
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: B-M

I så fall blir han lika lycklig ändå, bara mindre överraskad

2010-04-06 @ 20:19:59
Postat av: karolina

Precis vad jag skulle säga, W kommer bli så himla glad!!

2010-04-07 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0