Lite mer från arbetsproverna..

Ett smycke i tema klimat.
Utsida
Insida

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig, så duktig! Vad är det för material och vad är tanken? Vet att det är lungor förstås, men det ser djupare ut än så! ;) Är pärlorna(?) värdefullt syre? gissar



Tänk om du kommer in på Konstfack! Då blir jag nästan lite ledsen, hehe. Längtar lite efter dig, Stockholm can't have you! Kram

2010-03-13 @ 21:00:51
URL: http://torparliv.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Det jag tänkte på var från början det här med fördelningen av resurser (att man skyller på de länder som tillverkar mycket och därav har mycket utsläpp, men att det är de rikare länderna som köper varorna..). Men sedan vandrade idén vidare mot hur man måste lyssna till naturens tecken (och naturens "lungor").



Hihi, ja tänk om jag skulle komma in. Men hur som helst och OM jag kommer in någonstans så har jag ju lite annat jag måste lösa. Hoppas vi ses snart i alla fall. KRAM bästa karin. :)

2010-03-13 @ 22:51:19
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Elsa

Åh, det här gillar jag. Dina saker är jättefina, du kommer säkert att komma in på konstfack!

2010-03-14 @ 10:14:45
Postat av: karolina

God, vad mycket psykologi och djupa kloka tankar det verkar vara i smyckestillverkningsbranchen. Inte bara att hamra lite på en guldbit som jag helt naivt trodde... You go girl! Du är ju superduktig!!

2010-03-15 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0