Kylskåpet




Kommentarer
Postat av: karolina

Jag har sett ert kylskåp live idag ju! Riktigt coolt är det. Och jag tänkte flera gånger att ni har det så otroligt fint och trevligt hemma hos er, ni kanske vill vara inredningsrådgivare i vårt nya hus?!

2010-11-03 @ 19:28:47
Postat av: Maria

Ser trevligt ut! Jag gillar speciellt fotot på de där finsminkade snyggingarna längst upp ;)

2010-11-06 @ 10:33:27
Postat av: Anna

Karolina: Tack! Det är verkligen sådär spontant och oplanerad inredning nuförtiden, så det tar jag som en komplimang. :) Ganska skönt att bara sätta upp saker där man känner för det, utan något sorts helhets, det måste vara fint-tänk. Det är ju ändå ett hem!



Maria: Ja, visst är de heta!

2010-11-06 @ 11:19:00
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0