Angered



Så: Jag åkte till Angered för att göra lite reklam för det offentliga rummet i Kungssten. Angered än ändstationen på 9:an, men åt motsatt håll. En man som väntade på spårvagnen frågade vad vi gjorde, han frågade även: "Varför ska jag åka till överklassen?". Det är min poäng, att hela staden är din (och min). Allas rätt till det offentliga rummet, att alla kanske borde besöka motsatt ändstation då och då.

Jag tycker att det här var en intressant kurs, jobbar vidare med temat hemma i Kumla. Tack Sanna för ditt eviga moraliska stöd!


Kommentarer
Postat av: karolina

Fint!

2010-09-16 @ 20:28:30
Postat av: Karin

Jää, det blev ju super! Vilken perfekt kommentar du fick också. =)

2010-09-16 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0