Skolarbete




Ja, vad är detta..? Maräng? Nej, det är lite gips-expriment som jag hade hoppats få användning i ett smyckeprojekt i skolan. Planerna var: ons-torsdag i Göteborg. Men just nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. Opererade näsan igår (medicinskt inte kosmetiskt), och trodde inte att det skulle vara en sådan stor grej. Men fy vad jag mådde dåligt igår, och natten var inte någon höjdare. Nu sitter jag här hemma och känner mig matt, stressad över skolarbetet som jag hade tänkt jobba mer med idag. Frågan är om jag ens orkar åka tåget till skolan i morgon? Kanske kan lite mat och vila få mig på rätt spår igen.



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fina kort du tar(kanske inte särskilt marängen men den är fin den med)!



Skönt att du hunnit gipsa. Då tycker jag du ska vila massor och se om du orkar komma imorgon.

2010-09-28 @ 12:43:36
URL: http://torparliv.bloggagratis.se
Postat av: karolina

Ååhh, stackars dig! Hoppas det blir bättre snart! Verkar spännande med gipset också.

2010-09-28 @ 18:50:04
Postat av: Anna

Vadårå, min jätte-maräng är väl fin..? ;) Köpte en skitdyr förpackning med gips "gjut dina egna gipsfigurer", som tog slut direkt. Nu har jag köpt en billig storsäck på färghandeln istället. :)



2010-09-29 @ 09:04:28
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0