Pinnar, Alvedon & Filmfestival




Jag ligger hemma och är sjuk, båda barnen med. Mannen var jättesjuk nyss, men har frisknat till lagom till när vi andra började febra. Praktiskt att någon är på benen och kan ta hand om oss sjuklingar (Alvedon, nyponsoppa och Spöket laban).

Igår var jag i Göteborg, var på filmfestival (utan att se på film faktiskt, lite skumt!). Men det var fint att se det fina tältet och få lite filmfestivalkänsla. Det bästa var att hänga med min (nästan filmfestivalutbrända) vän. Klassen också. De är bäst.

Nu är kursen med pinnar över (förlåt David för alla pinnar som ligger och dräller överallt "som att ha 3 barn"?). Det var ju egentligen inte en pinnkurs, utan en kurs om trä men det har varit pinnarna som det har kretsat runt. Det var en toppenstart på terminen, skönt att nörda ner sig i något ämne.  Nu på måndag börjar fördjupningskurs i presentationsteknik (PS, InDesign & Illustrator). Den är jag också peppad på, och hoppas hoppas att jag frisknar till snart.


Kommentarer
Postat av: B-M

Snygga pinnar - och krya på er

2011-02-05 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0