Måndagsmorgon

En ny souvernir-brosch. Från loppis i somras, och återfyndad i en ficka igår! Den här har lokalanknytning, Askersund, därav den rosa näckrosen.

Jobbar med ringar utifrån Ruts ring-teckning. Bra att ha barn som skissar åt mig.

En annan skiss ....på byrån. Singnatur: Rut (eller Tim Burton?).

The ring, jewel for ever. Försök 2 med utställningskatalogen, ska försöka att inte slarva bort denna. Snälla Sara köpte den åt mig på hnoss.

Hittade sjukt snygga engångsmuggar när vi var på chips-jakt i fredags.

Den årliga to do-listan inför vintern. Den stressar mig lite.


Kommentarer
Postat av: KonstgreppsKarin

Menvafasiken!! Ska du inte få några kläder i vinter?!

2011-09-19 @ 08:50:08
URL: http://www.karinskonstgrepp.se
Postat av: Karin

Äh alla får väl fixa sitt! Då kan du ju bara luta dig tillbaka vad det verkar.

2011-09-19 @ 09:11:30
Postat av: Anna

Ja, eller om jag fixar något barns lista så kan de ordna en vinterjacka med tejpade sömmar som andas åt mig?

2011-09-19 @ 09:23:14
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: B-M

En diskret hint om vad vi bör göra på fredag kanske. Lila storlek 104....

och note to self: Lämna inte Rut ensam med en penna

2011-09-19 @ 16:03:54
Postat av: Anna

BM: Haha, absolut inte. Sådana är vi väl inte. ;) Dessutom är den lila 104:an redan inhandlad, på Tradera. Men om pennan har du rätt!

2011-09-20 @ 09:38:33
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: karolina

Åååh, bra där. Vi måste också skriva what-to-shop-lista inför kommande vargavinter. Men skriv till lite på din listsnutt, mössa behöver man väl alltid? Och nya vantar eftersom det bara finns en av varje, eller är det bara hemma hos oss?

2011-09-21 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0