Peak!



Nu är mina första dagar på skolan avklarade. Vår första (min första i alla fall) uppgift var att skapa en formserie av smycken som skulle spegla ett varumärkes designlinje. De lottades ut, och jag fick "Peak Performance". Det var jag ganska nöjd med, långt från min egen stil och kul att prova att göra något sportigt smycke.  Nu i veckan blir det ett studiebesök på Peak-butiken i Örebro, och lite shopping i tygaffären.

Några smakprov på mina försöksbitar kommer, de kommer att vara i textil & silver (så fort jag och symaskinen blir vänner)... ;)

Bilden ovan är lånad från Peak Performance.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooh kul! Jag följer det hela med stor spänning! :)

2009-01-10 @ 13:26:14
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0