Värsta dagen!

Väskan är fullpackad med värsta bra julklapparna till kvällens ful-julklappsbyte & julmiddag. "Ge bort något du inte behöver/vill ha" lyder instruktionerna. Det här paketet skulle jag satsa på om jag var ni. Är inte underbaraclara direkt i mitt paketinslagsteknik men det duger!

Värsta snön var det (5 mm i alla fall), och tåget var bara en kvart försenat. Är det kiss där uppe på bilden förresten "nu ska jag ta kort på den vita fluffiga snön"?

Sedan fungerade kaffemaskinen på tåget! Vad kan denna dag mer erbjuda, undrar jag?

Kaffe! Lycko mig.

Kommentarer
Postat av: B-M

Å värsta snygga kängorna. Vilken tur att det blev lite kallt så du kan använda dom:)

2011-12-19 @ 17:03:12
Postat av: Karin

Men herregud vilken perfekt dag! Skitsnygga skor och Runar Sögaard blev min behållning!

2011-12-19 @ 22:32:20
Postat av: Anna

Måste bara klaga på det milda göteborgsvädret. Där kom jag med värsta vintermunderingen!

2011-12-21 @ 10:52:38
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0