Göteborg göteborg




Hej hej Göteborg.



Kommentarer
Postat av: karolina

Uj vad prydligt och organiserat du har packat! Fick du med alla barnkläder och trosor med dinosariusar, era kläder, plattång OCH pluggböcker i den lilla väskan? Jag är väldigt impad och måste gå i packa-väskan-skola hos dig! Själv har jag alltid med mig en jätteväska PLUS flera småväskor med saker som inte fick plats att tryckas ner i den stora väskan...

2010-09-05 @ 00:03:43
Postat av: Anna

Nja, jag undvek att fota alla våra väskor (den här är vår fina fasad). Ett hett tips var att Rut inte fick plats i barnvagen för allt crap. :) Sedan så använde vi inte ens all packning (inte ens allt som är i den prydliga väskan).

2010-09-05 @ 10:47:33
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: karolina

Hihi! Vad smart att packa en finväska och ta kort på!!

2010-09-05 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0