Rapport

Ergonomi?

snark?


Kommentarer
Postat av: Karin

Här kör vi samma stil dock. Ergonomi ftw! Nu ska jag komma på en slutkläm till min uppsats. Alltid lite genant tycker jag. Ska nog gå och handla nåt istället. =)



Printa ut bloggen var ju en toppenidé, haha! Har du fått ett nytt schema för våren? Tycker det är lite dålig framförhållning..?

2011-01-10 @ 14:57:53
Postat av: Anna

Hehe, ta fram en skäms-kudde och skriv nu kvinna! (eller handla och kör belöningssystem).



OM det är dålig framförhållning. Du skulle höra mina svärordsramsor! Jag kommer inte ner denna vecka, det verkar ju inte vara något för oss i BA . Det fick jag veta IGÅR. AHH!

2011-01-10 @ 15:48:30
URL: http://guldsmeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0